FANDOM

Liga Pokémon - ogólna nazwa ligi najsilniejszych trenerów w regionie. Na ligę składają się następujące składniki:

Sposób pokonania wyzwania Edytuj

Przyjęcie wyzwania ligi nie jest obowiązkiem trenerów, jednak ze względu na wielką chwałę i możliwości trenera po pokonaniu mistrza wielu podejmuje trudności związane z walkami. Pokonywać ligę należy w następujący sposób:

  1. Pokonanie po kolei wszystkich liderów sali. Każdy pokonany lider ma obowiązek wręczyć zwycięzcy odznakę, której funkcje są szerokie (umożliwiają korzystanie z Hidden Machine, wymuszają posłuszeństwo na obcych Pokémonach, posiadanie ich wiąże się z szacunkiem nie tylko Pokémonów ale i ludzi w całym regionie i inne), ale przede wszystkim dopuszczają trenera do wejścia do budynku elitarnej czwórki,
  2. Pokonanie po kolei wszystkich członków elitarnej czwórki. Jest to zadanie trudne, gdyż po wejściu do komnat budynku ligi Pokémon nie można z niego wyjść - trzeba pokonać każdego człowieka z Elite Four, a potem jeszcze dojść do mistrza i pokonać go. Samo pokonanie tych ludzi - choć niesie pewną wartość emocjonalną - nie daje poczucia zwycięstwa. Po pokonaniu nich wszystkich ma się tylko krótką chwilę na użycie np. przedmiotów leczących (wyłącznie tych z plecaka!) i od razu należy wejść do komnaty mistrza. UWAGA! Chociaż walkę z członkiem elitarnej czwórki rozpoczynamy zaczynając rozmowę (potocznie: "zagadując") do niego, to po wejściu do komnaty mistrza nie można już używać przedmiotów, ani chodzić po sali mistrza.
  3. Pokonanie mistrza ligi. Mistrzem jest najpotężniejszy trener w całym regionie. Wyzwanie tego człowieka jest bardzo ciężkie do przejścia ze względu na to, że trenerzy są osłabieni walką z elitarną czwórką. Pokonanie mistrza to ostateczny cel wszystkich trenerów. Mimo, że uzyskuje się tytuł mistrza po zwycięstwie, to dawny mistrz nadal zostaje w głównej kwaterze ligi, zachowując oficjalnie swój tytuł.

Liga Shangri-La Edytuj

  • Liderzy: ???
  • Siedziba ligi: ???
  • Elitarna Czwórka: ???
  • Mistrz: ???

Liga Mistycal Groove Edytuj

  • Liderzy: ???
  • Siedziba ligi: ???
  • Elitarna Czwórka: ???
  • Mistrz: ???

Więcej z Fandomu

Losowa wiki