FANDOM

Prevbrak | Mewtwo Strikes Back | The Power of OneNext
Film Pokemon 01
Mewtwo Strikes Back
Pokemon: Film Pierwszy
Film 01
Informacje
Seria {{{seria}}}
Legendarne Pokemony Mewtwo, Mew
Premiera:
  • Japonia
  • USA
  • Polska

  • 18 lipca 1998 r.
  • 12 listopada 1999 r.
  • 9 lutego 2001 r.
Pikachu Short Wakacje Pikachu
Poprzedni film brak
Następny film The Power of One

Grupa naukowców pracuje w tajemniczym laboratorium nad sklonowaniem legendarnego Pokemona. W tym celu wykorzystują oni DNA pobrane ze skamieniałego odłamka włosa legendarnego Pokemona Mew, używając jedynego w swoim rodzaju kodu genetycznego do stworzenia Mewtwo. Pracownicy laboratorium nie zdają sobie sprawy z siły, jaką posiadać będzie nowy Pokemon. Kiedy Mewtwo budzi się do życia, giną wszyscy pracownicy instytutu, a laboratorium ulega zniszczeniu. Pokemon zafascynowany swoją potęgą postanawia podporządkować sobie świat. Powstrzymać go mogą jedynie Ash, Misty, Brock i oczywiście Pikachu.

W filmie Pokémon: Film Pierwszy Ash i Pikachu, wraz z przyjaciółmi zostają zwabieni podstępem na bezludną wyspę, gdzie mają odbyć się zawody Pokémonów. Aby zwyciężyć nasi bohaterowie będą musieli wykazać się nie lada odwagą i umiejętnościami. W ostatecznej rozgrywce na New Island, jedyny w swoim rodzaju i legendarny Pokémon Mew stoczy walkę z wykreowanym sztucznie Mewtwo, najpotężniejszym Pokémonem na świecie. W filmie Pokémon: Film Pierwszy debiutuje postać nie znana wcześniej z serialu, Donphan.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki